A mentor once advised me never to get tired of doing what’s good.

Pero ang pinatapos ko eskewela & gintayaan sang tanan ko nga huya, nilibak ako…

Ang ginpalangga ko sang todo-todo ginaminulay ako…

Friend kuno pero gintraydor ako…

Sa tanan nga kaluoy ko sa iya puros masakit pa komentaryo nya…

Indi ko sya kilala pero gamit ang sorcery and witchcraft ginhalitan nya ko…

Kinabig ko sya nga abyan pero pinagwa nya nga patay na patay ko sa iya…

Wala nakuntento, ang hinulam wala na binaydan wala pa dinumdom…

Indi ko lubos maisip…

Kung maayo ka ginahalitan ka…

Kung wala ka man nahimo, ginahalitan ka guihapon…

Ang kada butig…

Kada sakit…

Sa kada pagtraydor niyo sa akon…

Mga panakit nga uncalled for…

Indi necessarry nga pangaway…

Ginaalay ko sa Diyos…

Wala ako nagbatu…

Pero ang paghipos may katapusan…

Nagbatu na ko…

Ang masakit…

Sang nagbatu na ko…

Ako pa ang naggwa nga makahuluya…

Ako pa ang nageskandalo…

Ako pa ang naging malain…

To my mentor,

Everything still goes back to your advice.